začiatok :)

Zaciatok 🙂

Konecne je to tu……po dlhej ceste a dlheho sebaspochybnovania, ze ja to urcite nebudem vediet napisat, ze vsak ani v skole mi tie slohy velmi nesli a ze vlastne nerad pisem s diakritikou a ze ani ten pravopis velmi neovladam a ze mi ulietavaju myslienky a nic nebude davat zmysel a ze kto by to vlastne cital a hlavne kto som, aby som ja nieco zdielal a ze nikoho to nebude zaujimat….tak a konecne sa mi toto sebaspochybnovanie podarilo UKONCIT a povedal som si, ze to je to jedno…tak to bude obcas bez diakritiky, a ze asi aj gramaticka chybicka sa sem tam vludi :), a ze to mozno ani nebude davat zmysel, lebo mi budu ulietat myslienky, a ze to obcas bude dlhe a take a hentake, tak no a co, nech je…..budem to robit pre radost a zacinam prve slova mojho zdielania tak ako to dnes viem a velmi o tom nerozmyslam ako by to malo vyzerat, ale proste pisem tak ako to prave teraz citim….o tomto som snival uz dlho, lebo uz dlho som sa chcel podelit o tom cim prechadzam a co vsetko sa mi deje v zivote, lebo mam pocit, ze o tom chcem hovorit a nie preto, aby som niekoho poucal, ale hlavne preto, aby som to „vyslovil nahlas“  a to mi pomaha, lebo som si uvedomil ( dik Mato za to, ze si mi pomohol si to uvedomit ), ze ked nieco niekomu hovorim, tak to vlastne nehovorim jemu, ale hlavne sebe a tak si to viem vsetko co myslim lepsie uvedomit a to mi pomaha…..ale samozrejme ak tieto slova bude raz niekto niekedy citat a najde si tam to svoje, co mu pomaha alebo dava zmysel…..tiez budem rad a stastny…..a ak by chcel niekto nieco k comukolvek cokolvek povedat a zdielat svoj nazor a pohlad na vec….budem vdacny, lebo tym sa budeme obohacovat navzajom a budeme sa moct pozriet na situaciu z roznych uhlov pohladu, co vzdy pomoze….

Zaroven chcem povedat, ze vobec nemam v umysle hlasat vseobecne pravdy, mantry, alebo take nieco….. vsetko co hovorim a comu verim, som ja a moje skusenosti a moje pravdy, tak sa prosim nerozculujte ak vam to nevyhovuje, ak mate iny nazor, neverite tomu, alebo sa s tym nestotoznujete…….kludne so mnou nesuhlaste….dokonca budem rad (ak mi to aj napisete ), lebo to mozno aj ja uvidim zase raz z ineho uhla pohladu

Ako zacat ???????????????

Viem…velkou vdakou a podakovanim hlavne mojej zenuske Katke zvanej „bubik“ ktora to vsetko so mnou znasa a preziva ( dokonca az tak, ze som dostal tento blog na narodeniny ) a je moje najblizsie zrkadlo a ten najlepsi ucitel. MILUJEM TA LASKA MOJA A DAKUJEM ZA TO, ze som sa ti mohol 21.9.2013 o 16.30 dat na cely zivot a dakujem aj za tu trpezlivost, ktoru so mnou na tejto ceste mas. A ak ta obcas budem spominat ( a uz teraz viem, ze ano 🙂 ), dufam, ze mi to prepacis a uz vopred sa ospravedlnujem

A zaroven sa chcem podakovat vsetkym kamaratom ( niekedy vas tiez budem spominat asi aj menovite, lebo tak mi to ide lepsie….dajte pls vediet, ak to pre vas nie je ok, nejak to vymyslim :), alebo sa vas rovno spytam este predtym ) za to ze ste, a ze naplnate a obohacujete moj zivot a ze vzdy stojite pri mne, ale aj vsetkym ludom, ktory ma poznaju aj nepoznaju a akokolvek ovplyvnili moj zivot. A samozrejme este vesmiru, energi, prirode, vecnej pravde, vyssej inteligencii alebo bohu, bozskej prozretelnosti…kazdy „TOMU“ hovori inak, tak ako mu to vyhovuje alebo dava zmysel.

Takze este raz DAKUJEM…

„a uz sa je to zase tu…ten pocit sebaspochybnovania, ze pre boha, co to tu pisem a ako to vyzera…“ no znova ukoncit sebaspochybnovanie…no toto budem asi ukoncovat este dlho :):)

Takze ked zaciatok mame pekne za sebou, teraz by to uz mala byt hracka, no to este uvidime….

Pridaj komentár